11 Mart 2012 Pazar

Piliç Sufle


piliç sufle benim severek yediğim atak evresi tarifiydi istediğiniz evrede yiyebilirsiniz siz.
Belki tamamı bir kapta yapılıp yeniyordur ama ben kendi sufle kaplarıma paylaştırdım. Tam 3 kap tavuklu sufle çıktı, tabi ben bunu sadece 1 kabını yiyebildim.
Siz isterseniz içine bir miktar yağsız beyaz peynir de ekleyebilirsiniz.
Sevgiler…
Malzemeler:
1 tavukgöğsünün yarısı
1 su bardağı yağsız süt
2 adet yumurta
Tuz, karabiber
isteğe göre maydanoz ya da taze nane
Yapılışı:
1- Tavukgöğsünü küp küp doğrayın. Yumurtaların aklarını ve sarılarını ayırın.
2- Yumurta sarılarını küçük bir tencere içine alın, üzerine süt ilave ederek çırpın ve ısıtın. (parmak yakmayacak sıcaklığa gelmesi yeterli)
3- Sütü ocaktan alın üzerine doğradığınız tavuklar ile birlikte yumurta aklarını ilave edin. Tuz, biber ve maydanoz ekleyerek karıştırın.
4- Karışımı sufle kaplarına alın 150 derece önceden ısıtılmış fırında 1 saat kadar pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder