7 Mart 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti_Atak evresi1.gün Menüm


Bugün ve atak evresi boyunca kafamda oluşturduğum menü bu şekilde. Alternatif olarak kahvaltıda haşlanmış yumurta yemeyi düşünüyorum yarına.  Belki atak evresi boyunca sizlerle alternatif menülerimi de paylaşırım.
Ben saat 16:00 gibi yürüyüş yapmayı düşünüyorum en az 20 dakika  ama isteyenler bu saatte de ara öğün yiyebiliyorlar.
Sonuçta 4 gün sürecek ve bu yüzden kasılmaya gerek yok.
Sabah Kahvaltı
Sebzeli lor peynirli omlet
çay
su
Ara Öğün
Yoğurt (tatlandırıcı ya da tarçın kullanabilirsiniz.)
su
Öğle Yemeği
Piliç suflesi
bitki çayı
su
Ara Öğün
Gerekirse saat 16:00 gibi
1 dilim hindi eti ya da 1 adet haşlanmış yumurta
su
Akşam Yemeği
Yulaf kepeğinden krep
beyaz peynir yada hindi füme.
su
Önemli Not: Günde en fazla 2 yumurta yiyebiliyorsunuz.

Su içmeyi ihmal etmeyin. Kitabı alıp mutlaka okuyun çünkü ben sizlerle kendi yaptığım diyeti paylaşıyorum. Kitapta yazamayacağım kadar çok nokta var.

2 yorum:

  1. Merhaba nurefsan,
    sen de başlamışsın umarım sen de mutlu bitirirsin(:
    Ben de hem insanlar fikir edinebilsin hem de kendi yediklerimi takip edebileyim diye menülerimi paylaşıyorum. Arada kendim uydurup yaptığım şeylerin tarifini de yazıyorum/yazmayı planlıyorum. Sen de mesela şu piliç suflesinin tarifini paylaşır mısın?(:
    Hem menülerimiz tarif değişiklikleri ile çeşitlenmiş ve tatlanmış olur(:
    Bol kilo kaybedeceğin günler olsun! (:

    YanıtlaSil
  2. dukancı arkadasım her gun gıremıyorum bende nete ama paylasmYI dusunuyorum tarıflerımı umarım basarılı oluruz .ınsallah kılosuz gunler bızımle olsun...)

    YanıtlaSil